&Follow SJoin OnSugar

My new quick blog post :)

+

Hi everybody... check out my new blog (ekakesha.tumblr.com)

posted :
Friday, November 09, 2012 by Reyenal

Hello.. mic test!

+

Hey babe.. How's life?
Pls leave ya blog url if ya read this so that i could read ya entries.

Im bored at the moment..

 

posted :
Monday, December 12, 2011 by Reyenal

I dig & found something fun..

+

I was cleaning my Facebook page blah3.. then i click NOTE button & found this tag that i did on Monday, September 7, 2009 at 3:28am.

I read through & i laugh at the answer i type at that moment. So i would like to share the tag & redo it so i can read it on next time i found it.

 

Do it for fun! i tagged the people i care the most. I you don't care shit about me then ignore!! hahahahaha

(2009 / 2010 redo answer)

1.This survey gets a little personal; can you handle it?
Sure.. / Yeah!

2. If you married the last person you texted, what would your last name be?
I will said NUTs! cause the last text is from my sis haha.. / LOL!! it's from Fatin Onsugar

3. Were you happy when you woke up today?
Yesh!!.. cause miting my sis & my bf for shopping.. / Yup! lately been waking up happily.

4. When were you on the phone last? And with who?
Just now with bf waiting for sis so she called.. / At home answering my dad's call

5.What is the last thing someone bought you?
Revlon Smoothing Primer & Nintendo DS from hubby / Wedding ring from the same hubby as last yr haha...

6.What’s something that can always make you feel better?
Shopping! / Spent time with my cat she's all grown up.

7. What are you excited for?
Stage cosmetic workshop.. hope i'm in.. / My wedding :)

8. What were you doing yesterday?
Shopping with bf & sis / Nothing much :(

9. Honestly, who was the last person to tell you they love you?
My bro, he miss me badly.. / Hubby!

10. What's the last thing you put in your mouth?
Bandung / Viceroy Blast mua fav..

11. Have a best friend?
I guess..

12. Are you scared to fall in love?
I am in love haha..

13. Do you think teenagers can be in love?
It's up to them as long knows their limits..

14. Last person you wanted to punch in the face?
There's nvr last it's always ALL the person that make me feel sux.

15. What time is it right this second?
1.42am 7 sept'09 / 9:46pm 14 Dec' 10

16. What do you want right now?
I juat want to finish up my 55 unread emails fast grrr.. / IPOD!! no use of iphone..

17. Who was the last person you took a picture with?
My sis.. 2 days straight.. / Fatin's friends at BBQ pit

18. Are you single/taken/heartbroken/or confused?
Taken happily :P

19. When was the last time you cried?
Last 2 days when i was watching a playback of my family having fun..miss the fun. / Very long time ago haha..

20. Do you have a good relationship with your parents?
Yesh!! my bff...

21. Do you find it hard to trust others?
At times..

22. How fast does your mind change?
depends..

23. I bet you miss somebody right now.
Nop!

24. Can you honestly say you're okay right now?
Yes!

25. Why do you think so many people cheat?
Ask urself y do u hv to cheat?

26. Tell me what's on your mind.
To many question.. / Who did this Q tag must be a busybody muakakak..

27. What are you looking forward to in the next three months..
Open up my own blogshop.. (Blogshop is running smoothly) / Getting my Cert in makeup industry

28. Have you ever worn the opposite sex's clothing?
Yesh!! they are comfy..muakkaka

29. When did you last talk to your number 1 top friend?
Top fwen?? sorry i nvm label my fwen, do you?! wat a shame..

30. When is your next road trip?
IDK!! haha.. / Nearest road trip would be Universal Studio for the 2nd time coming Jan.

31. Do you have someone of the opposite sex you can tell anything to?
I use to have that someone by the name AZIM.. now my bf is all i need

32. How's your heart?
Okay only y?? you want to transplant it to sumone else issit?? heheh jkjk..

33. Have you ever felt like you weren't important?
Yesh! at times..

34. Do you think somebody's in love with you?
Nop.. if yes i think it's good to forward the feelings..

35. What are you planning on doing after this?
Read all my unread emails.. / Don't know :(

36. When will your next kiss take place?
IDK! & don't wish too know.. when that someone plans it's not natural so go by the flows

37. Have you told anybody you loved them today
Yes!! my hubby.. :)

38. Who do you not get along with?
Idk..

39. What does your 3rd recent text say?
Takpe lah..k. kau enjoy from sis / No problem, I tgk banyak lip products from Fatin

40. What are you wearing right now?
Huge tee & boxer / Red bull sleeveless & cotton on shorty

41. Are you wasting your time on the person you like?
Nop..

42. When's the last time you had a grilled cheese?
Can't remember.. but i always eat cheese love western..food

43. What's your favorite boy and girl name right now?
Don't know.. / Boy: Kai & Girl: Kesha

44. How did you feel when you woke up?
Tired & need more beauty slp so can gain fat hahah... / Urgently needed toilet been drinking tons of mineral water for my sore thoat

45. Do you wish someone would call or text you right now?
Nop.. y disturb me at this hour go slp!

46. Who's the first B in your contacts?
Bak = my future father in law hp

47. Have you ever tripped someone?
Yes!

48.Have you ever slapped someone?
Yesh! my hand is so light that can fly from East to West..

49. Name the last person to text you?
Arun my sis / Fatin onsugar

50. Would you marry someone 8 years older than you?
Why not if that's what call love?

51. What's the first thing you'll do on your wedding day?
Cry of sadness & happiness / Look out for my enemy hah kidding.. Panic!! The best idea of all..

52. Has anyone put their arms around you in the past 5 days?
Can't remember..is it important? hehe.. / Does my cat counts? hehe.. if not my mum.

53. Do you miss the way things used to be?
Nop..past is past / Yeah! i do.. i'm no longer single of cos i would miss dengs!

54. Will tomorrow be better than today?
Yes!! shopping for something i am look for yahooo!!! wuek! / Insya'allah..

55. Has anyone ever sang or played music for you personally?
A couple of ppl but i suggest better not to do that or i may fall for you..

posted :
Tuesday, December 14, 2010 by Reyenal

filed in:
tagged